tisdag

Nu har jag varit seg med inläggen igen, men det blev en helg i småland och då brukar det inte bli så mycket datatid över. Fullt upp med att besöka alla som vanligt när man inte är hemma så ofta. Men mysigt det var det. På söndagen var jag konfrencier på Aktiv Ungdoms avslutning som vanligt. Alltid lika roligt att komma och kolla och se alla danser och speciellt ledardansen. Man saknar det lika mycket varje gång man bara får sitta och titta på.

Nu är det äntligen december och jag har väl inte riktigt fattat det än. Blir förvånad varje gång jag går ut och ser alla granar och adventsstjärnor äverallt. Shit den här hösten har varit så sjuk, och så sjukt stressig så jag har verkligen ingen koll på ngt längre. Men julkalendern tittade jag på imorse iaf, det får man ju inte missa.
Syrran skickade sms sen när jag kommit till jobbet och skrev att hon kollat på mysteriet på greveholm och tänkte på mig när hon såg Ivar. Jag träffade ju han som spelar Ivar på en fest för inte så länge sen och blev helt starstruck. Var ju helt såld på honom när jag var liten. :) Ska börja och kolla på mysteriet och sunes jul snart med när jag har tid. Lätt de bästa julkalendrarna ever.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Ett stort TACK för i Söndags Johanna, du gör ett toppenjobb hos oss! Glöm inte skicka biljetter/kvitton, så du får dom pengarna!



KRAM från Ann-Sofie, fundera om du skulle vilja komma till oss med lite Modern Jazz? Älskade din uppvärmning senast du var hos oss :) Behöver lite nytänkande :)



Kram!

2009-12-03 @ 13:31:06
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0