tisdag

Ja nu är vi inne i december redan! Shit. Och detta kommer tyvärr bli en väldigt bloggtorr månad då jag kommer jobba supermycket och inte ha mycket tid över för annat. Eftersom jag inte har ett fast jobb och ska vara ledig nästa tre veckor över jul betyder det att jag måste jobba igen en massa nu i december. Så efter mitt vanliga jobb på investerum åker jag nästan varje dag till mitt andra jobb som marknadsundersökare nu när dansen är slut om kvällarna. Idag har jag iaf vart ledig från jobb nummer två efter en hel helgs jobb och dubbeljobb igår. PUH!
Jag är sjukt trött men det är värt det för att vara ledig och njuta hela tre veckor i småland i jul. Däremot börjar jag känna mig lite stressad över julen, har inte handlat en enda julklapp och fastän det är den 8 december idag har jag inte lyssnat på en enda jullåt. Det här är verkligen inte likt mig, jag som börjar dra fram julskivorna i november.

Men nog om det nu över till helgen som varit. Eller ja jag jobbade som sagt både lördag och söndag och tog det lungt fredag kväll. Men i lördags hade vi ett gäng vänner över till oss på fest. Riktigt najs kväll med middag som våra käcka män fixat, snack, musik, dans och sjuuukt mycket 90-tals nostalgi! Jag säger bara "There's no limit" kan få igång vilken förfest som helst :) Blev aldrig någon utgång men väl dans fram till klockan tre på natten i vårt vardagsrum :)

Ja ja det väntar en väldigt mysig och julig helg iaf när mamma och pappa kommer upp :) då ska jag äntligen handla mina första julklappar och kanske hinna med lite julmusik också :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fortsatt bra dag/kväll!

2009-12-09 @ 16:29:51
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Elina

Ni kommer få det så mysigt i helgen! Kan tyvär inte komma, ska på handboll i helgen och sen drar vi till Ullared mycket tidigt på måndag så det blir inget sthlm för mig tyvär. Men ni kommer ju snart till oss. Mys! ;)

2009-12-09 @ 16:53:06
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej gumman!

Vi ska nog få igång lite julstämning när vi kommer. Vi tar ju med oss granen och sedan ska vi gå på julmarken och julshoppa. Och en och en annan jullåt ska vi nog dra igång. Det blir myyys...:)



Puss på dig så länge!!!

2009-12-09 @ 22:22:22
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0