söndag

Yes så var jag tillbaka efter alla juldagar. PUH! Fullt upp kan jag lova, men mysigt har det varit :)
Jag kommer lägga upp lite bilder undan för undan istället för på en gång annars kommer det bli så sjukt mycket på samma gång. Men hur som helst så kan jag ju berätta vad som hände alla dagar innan bilderna kommer.

Julafton spenderades som vanligt ute i vår stuga på landet. Dit åkte vi väl vid ett tiden efter lite morgon mys som vanligt. Där blev det såklart kalle, julbord, tomte, julklappsutdelning och det bästa av allt Karl-Bertil Jonssons jul :) Fick världens bästa julklapp med som ni kommer och se på bilderna sen.

Juldagen for vi iväg till Linköping till Nickes släkt för firande där. På kvällen åkte vi tillbaka till vimmet och det blev utgång såklart. Jag åkte till Hanna för att träffa brudarna som jag inte sett sen i somras och Nicke drog till Johan och hans kompisar. Sen blev det ju såklart Harrys till min lilla harrysångest motvilja. Men det var väl ok kul där, träffade några personer som jag verkligen ville träffa och lyckades undvika det mesta kallpratet med halvkända människor som man egentligen inte orkar prata med. Blev ett bra avslut på dansgolvet med med Kajsa och våra gamla kollegor på posten :)

Annandagen så blev det ytterligare julfirande med min släkt på pappas sida denna gången. Och vi är några styckna där så vi brukar alltid ha som tradition att vi samlas hemma hos oss på annandagen. Och fastän långt ifrån alla var med så blev vi väl till sist en 25-30 pers. Gud vad jag älskar min släkt. Både på mammas och pappas sida. Och det är ju det som är så underbart med julen att man äntligen får träffas då. Det är så himla skönt att man kan känna så för det finns ju så många som inte tål sin egen släkt. Men så är det inte i mitt fall <3

               
                                              Julaftons morgon mys med paket

               
                                                                   Så fina :)

              
                                                         Vår fina "lilla" gran

              
                                                 Grabbarna framme i stugan

              

             
                                                                       Julbus

             
                                                             Äntligen mat

              

             
                                               Linus missbrukade lite glögg

              
                                                                     Kalle

              
                                                 Kusinerna framför granen

             
                                                                      Sis :)

              
                                                            Tomten Offe

             
                                                   Mitt "lilla" paket <3

              
                                                        Papi och jag <3

              
                                                    Och det var ju en synth :)

             
                                                 Elina med sin lilla hög

             
                                                     Hela familjen öppnar



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0