tisdag

God kväll bloggen. Sitter och tittar på Paris Hilton my new BFF, altzååå såå bra jag dööör. Puzz. Ojdå där kom visst fjortisen i mig fram. Nej men seriöst vilket sjuuuuk program. Kan man var mer falsk än Paris, hennes leende får mig verkligen att rysa.
Nog om det och vidare till arbetsintervju. Kan ärligt säga att jag inte har en aning om hur det gick. jag har ju liksom ingen erfarenhet av telemarketing och det är ju inget plus. Han skulle intervjua nio personer till tre tjänster och tre av dem hade telemarketing erfarenhet. Ja vi får se om en vecka, imorrn är det dags igen denna gång på ett finansbolag :/ aouch ska jag sitta på ett kontor med människor i kostym och överklass? vi får se..
Ikväll är det so you think you can dance, don't miss!

                       

Kommentarer
Postat av: Marie

Önskar dig lycka till, du fixar det säkert, och krya på dig också.



Kramar!!

2009-08-11 @ 21:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0