Onsdag

Intevju nummer två avklarad, eller egentligen nummer tre, men andra denna vecka. Det gick mycket bättre än på den igår i alla fall och det kändes bättre när jag var där, gillade det företaget och jobbet bättre samt att det var mycket bättre provision. Det enda han frågade om mig var vad jag gjort innan sen rabblade han bara på om företaget och jobbet och sa att det nte gjorde någonting att jag inte hade telemarketing erfarenhet utan att det mer kunde vara ett minus eftersom jobbet inte alls är något telefonförsäljar jobb utan ett mötesbokar jobb. Helt annorlunda från det förra där det var ett minus att jag inte hade erfarenhet. Så nu hooooppas jag på det här jobbet. Får veta på fredag om jag får det :)

Och nu har vi haft sån där sjuuuuuuuuuuuuuuuk otur igen. Lägenheten som vi skulle kolla på imorgon i vällingby ska inte hyras ut nu utan hon ska stanna i sthlm några månader till. awhhhhhhhh jag blir GALEN! Hur kan man ha sån otur? Jag ger snart upp, det här är helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0