måndag

Japp, då var vi inflyttade och klara! Puh så skönt! För det var ett jävla slit. Inte nog med att vi fick packa, flytta och städa i förra lägenheten vi fick ju fortsätta städa i nya lägenheten!
I fredags kväll kom iaf mamma och pappa upp till estockholmia och vi hade myskväll med tacos och kristallen galan.
 På lördagen satte vi igång med flyttningen. Mamma och jag packade ner det sista medan Nicke och pappa bar ut allt i bilen. När vi var klara med allt och det var nästan helt tomt i lägenheten på Lidingö åkte vi ut till Skarpnäck. Där var det bara att fortsätta med städandet. mamma tog köket, Nicke toan och pappa och jag tog rummen och vardagsrummet. Fy fan säger jag vad skitigt det var. Det tog typ en halvtimme att putsa ett fönster för att det var så skitigt. Men efter drygt fyra timmar var vi klara med golv och allt, så Nicke och pappa började bära upp allt till lägenheten. Vid åtta på kvällen var vi klara med allt. Eller ja vi hade burit upp allt så det var ju ett jäkla kaos, men då åt vi lite och sen kunde vi ta det lite lungt i alla fall.
Igår åkte vi ut till Lidingö och städade klart i lgh där. Tog inte så lång tid eftersom den är lite mindre än denna vi har nu. Var klara vid halv tre. Då käkade vi lite pizza innan mamma och pappa drog hem igen.
Eftermiddagen spenderade vi med lite upppackande och fix. På kvällen kom Oline och Peder förbi på en fika och kollade in vår nya lya. Mys.

Japp så nu sätter verkligen mitt nya liv igång. Ny lägenhet, nytt jobb som börjar imorgon, nya dansskola och nya lärare. Första dansklassen ikväll :) yeeeej. Balett blir det då, sååååååå kul att komma igång igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja!!

haha nää d verkar de verkligen inte, men fick iofs en ny faktura (fast fortfarnade fel) i fredags.. aja löser det imorn med dem... :P ska kolla om man kan delbetala vore rätt skönt :)

Åå va kul med klassen, var det på ackis? eller sway kanske? vem hade du? var det möjligtvis my idol? ;) isf kanske vi tog samma? :)

Det var för danslinjen faktiskt, och typ sepcgrupper. fast d var bara 5 st.. så de va med på en klass jennie vickade för nånannan.. o körde alltså bara jazz!! typ hennes mastodont uppvärming, sentyp några piquer (hur d nu stavas) sen dans!!! såå inte riiiktigt som vi körde ju!!! Men meen... d va dessutom en dans som hon körde under bounce summercamp! :P

2009-08-31 @ 20:38:18
Postat av: Anna

oj glömde skriva namn, d va ja som skrev förra :)

2009-08-31 @ 20:43:31
Postat av: Anna

oj inlägget innan e oxå från mig glömde skriva namn:P

2009-08-31 @ 20:47:04
Postat av: Johanna

Det var på ackis jag tog klass idag. Balett för katarina, riktigt kul var det.

jaha, var du också med på audition? hur fick du reda på den, jag kollade på hemsidan och det stod inget om det. Var det extraintag för danslinjen då? Hade kul att gå på annars.. alltid kul att ha jennie. vad kommer du ta för klasser nu på sway och i vilken/vilka grupper?

2009-08-31 @ 23:37:03
Postat av: Anna

aa visst e hon BÄÄÄÄST!! vilken var du på, vi kanske tog samma? var du i 4an lr 8an? :)

Nä jag var inte där, men min kompis det är därför jag vet ;)Nä jag vet de hade jättedålig info, vet inte varför.. men tror ingen av de 5 kom in på linjen, däremot blev några erbjudna plats i Sgrupper.

Kajsa ringde härom veckan och meddelade (har ändrats lite) men kommer köra med 3 eller 4 olika grupper! ikväll ska jag iaf dit o ta jazz för kajsa o imorn jazz o balett tror jag det var (19-21.45 har jag för mig). Själv då? mitt minne e bra men kort ;)

2009-09-01 @ 11:26:44
Postat av: johanna

Ja jag gillar katarina, mycket bättre än min förra lärare på förberedande. Vi var i åttan igår, var var ni?

ja vad konstigt det där med audition, hade jag faktiskt velat gå på, men men.

aha okej men är det bara för dig har ändrats eller har dem ändrat om ischemat. Jag kommer köra första imorgon på sway, jazz och modern jazz mellan 18.50-21.45. Kanske är samma som dig?

2009-09-01 @ 23:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0