fredag

Yeeeej jag har fått jobb :) Det var på investerum som jag var på intervju på i onsdags om ni kommer ihåg? Känns otroligt skönt. Ska börja den 1 sept. Så det blir inte ens en dag som arbetslös. Fick förövrigt reda på att jag fick jobbet på det andra stället jag var på i tisdags med. Det tredje jobbet jag fått nu haha finanskris hördes? Nej men det gick så mycket lättare än jag någonsin trott det skulle göra. Det bästa med detta jobb som jag fått nu är att det sjukt bra provision, ska väl vänta med siffror tills jag börjat och ser hur lätt/svårt det är att boka möten, men jag kan väl avslöja att det är fyrsiffrigt belopp per bokat möte..

Kanske kanske kanske kanske har vi också lgh på gång. Med tanke på omständigheterna vi har haft innan med lgh så blev det många kanske. Igår var vi iaf och tittade på en lgh på söder som jag var snabb och svarade på på blocket. Det var en riktigt fin lgh bortsett från köket som var lite litet, men hyran ligger dessvärre på 7500. Iaf så ska han visa lgh för några till i helgen så får vi veta på söndag hur det blir. Men när vi står på visningen och kollar på den lgh så får jag sms  från oline som säger att en kompis till vår chef (igen) har en etta på söder att hyra ut för 4-5000 i mån. Dessvärre bara till dec, men det är ju billigare och kanske lite bättre planlösning. Men som sagt ingen av lgh är säker någonstans. Oline skulle ringa sen idag när hon vet mer om lgh på ringvägen. HOPPAS det löser sig. Nu har jag ju ett jobb iaf. Ska börja ta tag i det där med danskurser med snart, nästa vecka har de gratis prova på på ackis så det kan ju vara smart att testa lite olika innan man bestämmer sig. Men det lutar ju åt mest balett och kanske lite modernt. Jazz och street får jag ju på sway.
Det blev ett långt inlägg tyvärr utan bilder, men ikväll åker vi iaf hem till småland igen. Blir lite kräftfiske ikväll yeej.
love J


             
                Hittade denna sjuka bloggen imorse, hoppas vid Gud att hon inte är seriös....

Kommentarer
Postat av: Anna



hej o grattis till jobb!!!!!! :)



okej tack för tipsen, ska dra dit täntke jag o testa lite. var där i vintras o det var sjuuukt mkt folk på vissa klasser men men :P men nu verkar de ju ha jättemkt olika klasser, skitbra ju! :)

blev det nån bounce klass för dig? :)



okej jag förstår, ja tyvärr kostar det en del, men som sagt det är riktigt bra där! (om man gillar de stilarna dvs) vet hur hon jobbar med den :D men tror o hoppas sway e bra oxå, ser mest framemot att ha kajsa hon verkar jättebra! har du förresten fått räkning o sånt? kram

2009-08-15 @ 13:17:50
Postat av: Anna

hahahahahaha nu såg jag klippet, jag tror faktikst hon driver!!!! eller, hoppas det iaf men underhållande är det ju o hon fixar säkert j*kligt många läsare genom o vara sådär blåst :P

2009-08-15 @ 13:19:10
Postat av: johanna

var du och testade ngt på ackis? jag skippade det, tyckte det bara var street som man kunde testa på och jag kommer nog bara köra balett och modernt på ackis.

Nej det blev inget bounce, hann inte det eftersom jag började jobba förra veckan. Men nästa år förhoppningsvis :)

jag fick räkning då direkt när jag kommit in men då mailade jag och bad om delbetalning. Så jag fick tre nya inbetalningskort. Men så var det jättekonstiga datum på förfallodag på dem, datum som redan hade gått ut när jag fick dem. Så jag mailade igen och bad om nya, men jag har itne fått några så jag får väl ringa snart igen. Har du betalat?

2009-08-19 @ 12:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0