torsdag

jahopp då var det över, sköönt. nu har vi visat upp våra stycken för lärarna och jag var sååå fruktansvärt nervös.
vi har ändå jobbat med det här så länge och man vill verkligen göra sitt bästa för att just mina nummer ska komma med i föreställningen i vår. jag menar jag kan ju ha sån otur att ingen av mina koregrafier kommer med och då får jag bara vara med i två lärarkoreografier och det blir ju mycket av med "er egna föreställning i vår" som lärarna snackat om så mkt. Men som sagt jag blev supernervös och gjorde ett dumt misstag i min koreografi och lovisa tappade sin skoo, awhhh hoppas det gick bra ändå även fast jag inte alls tror att den har stor chans att komma med. det är så himla många bra sånna typiska tjejkoreografier som visade upp. Men Steet daniel satt och diggade rejält till musiken så hoppas det är ett bra tecken.
beas koreografi gick ganska bra faktiskt förutom att både lovisa och jag snubblade på våra karaktärskor, har ALDRIG hänt innan när vi tränat, vaaa fan?! hoppas lärarna inte tror att vi snubblade för att vi tränat för lite med skorna nu, för det har verkligen inte, ni vet ju vad jag klagat över mina blåsor!
Ja herregud tror det var 20 nummer som visade upp och jag skulle chansa på högst 10 koreografier som kommer med så man har inte så stor chans tyvärr. Hoppas hoppas vi får besked imorgon, skulle vara tråkigt att gå och älta det här hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Heeeeeeej Johanna, usch vad jobbigt att gå o vänta på svar....ska hålla min tummar för att nåt av dina kommer med, det tror jag!!!



Kul att du kan jobba åt oss, vi ses!

KRAM Annso

2009-04-23 @ 15:08:18
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com
Postat av: Marie

Jag håller tummarna, som ni har jobbat. Vad tråkigt att det är så några som kommer med. Men vi får hur eller hur se dig i lärarnas dans, men jag förstår att du vill ha med din och/eller Beas.



Puss o kram mamma!

2009-04-23 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0