tisdag

fortfarande rep, rep, rep, innan skolan, efter skolan typ varje dag denna vecka. Kan berätta att jag har tusen blåsor och sår på mina fötter efter träning flera timmar om dagen med karaktärsskor, auuuch! Sitter runt fem, sex plåster på mina stackars fötter just nu.
är ganska pirrigt inför audition nu på tor, skulle vara sååå surt om ens dans inte kommer med nu när vi repat så mycket.
nu är min dumma blåsa iaf borta med, sååå skönt att kunna äta igen och sova en helt natt utan att vakna flera gånger om natten och behöva gå upp och skölja munnen för att det gör så ont. Det är verkligen en rikitig pina att ha en blåsa i munnen i en vecka! Hoppas de inte kommer tilbaka igen på låång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0