torsdag

awhh idag har varit världens bästa dag, känner mig helt lycklig av detta vädret just nu.
gick ganska bra i skolan idag, baletten sådär iofs blir sååå förbannad på min kropp som inte kan sätta en dior piruetterna herrejesus vad sur jag blir! men moderna var super idag vi började på koreografin där till föreställningen, faktiskt rätt cool men väldigt modern och konstig. men som sagt kommer nog bli häftigt att dansa och titta på även om man inte fattar så mkt. vår lärare har så himla mycket ideer och tankar hela tiden, man märker att hon gjort mycket koreografier och föreställningar i modern dans innan hon jobbar på ett väldigt häfitgt sätt faktiskt.

åkte till jobbet på bra humör med solen som sken och värmde. barnen var så himla underbara idag på bra humör och var så gulliga när de satte sig ner frivilligt och hjälpte mig putsa silverbestick haha! det är sånt man får göra när man är barnflicka hos rika familjer på lidingö! men mysigt var det och de var så duktiga så. sen fortsatte vi duktiga dagen och lagade god omelett med spenat trots att de var lite skeptiska till just det inlägget i omeletten. och fy fasen vad jag garvar ihjäl mig åt lilla axel ibland han kan va så jävla skön fast han inte fattar det själv. astrid hade ritat honom till påskhare innan som han helt plötsligt ville tvätta bort men såklart fick han inte bort allt och det såg ut som en liten mustasch under näsan. så himla söt när han matvägrade med den mustaschen haha. men jag fick i honom broccolin till slut, herregud tänk att jag kunde bli så bra med en liten tre åring det hade jag aldrig trott för ett år sen!

nog om jobbet hehe när jag kom hem satte jag mig vid datorn och fick en slump se på fejjan att tiger lou spelar i sthlm på söndag, awhhhhhhh mitt bästa band i hela världen. sist jag såg dem på hultan var jag skitfull mitt klantarsel och har minnesluckor från typ hela den dagen! väldigt smart. men jag slängde mig såklart på telefonen och ringde becci, ett lika stort fan som jag och vi bokade biljetter direkt! så på söndag ska jag se TIGER LOU!!!! awh jag är så lycklig. och vi får ju inte glömma att jag ska se bounde caution på lördag! detta kommer bli en toppenhelg!!


            

Kommentarer
Postat av: emma

åh tiger lou! så bra! hoppas helgen blir fin :)

2009-04-03 @ 13:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0