måndag

så var det äntligen lov :) tyvärr så måste jag ju jobba som vanligt, men ändå gött med sovmorgon och lediga förmiddagar.
Har suttit och börjat fylla i en massa ansökningar nu till bla danshögskolan och Iwanson school i Munchen. Ska bli spännande och kul faktiskt :) Sånt där som inte riktigt har tid och ork att tag i annars. Solen skiner utanför fönstret idag med så det blir nog soft att jobba ändå, kan vi gå till lekparken och jag kan soola hehe :)

Igårkväll var ju becci och jag på Tiger Lou! guuuuuud vad bra det var! Är så lycklig att äntligen fått se dem. Synd bara att jag inte hunnit lyssna ngt på nya skivan för de spelade ganska mkt därifrån. Men de bsta låtarna spelade de ändå "Oh Horatio", "sell out", "nixon". becci och jag hade hoppats på lite lugna låtar som "You can't say no to me" och "out on a limb" men konserten var väldigt fartig och de körde bara de rockigaste låtarna, bara en lugn låt körde dem som de började med "Oh sam". Men det var verkligen sjukt bra energi hela tiden, de rockade t.om loss så mkt att rasmus kellerman, sångaren trillade baklänges in i en förstärkare och fortsatte spela halvliggandes på golvet, fasen vad vi garva! Herregud de är nog verkligen det bästa bandet i sverige! sjukt att inte fler har upptäckt de än. Så ni som läser har ni inte lyssnat på dem, gör det!

                      

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0