måndag

herrejesus jag såg på "inför eurovision song contest" föurt och de visade klippet på när herreys vann för 25 år sedan och jag höll på allvar på att dö av skratt. Jag tror aldrig jag sett det innan. Hur fan kunde denna låt vinna, jag är t.om chockad att låten vunnit i sverige och lägg därpå vinst i eurovision. Alltså lead sångaren kan ju inte sjunga, dansen är ju helt otroligt fånig (kom igen, locking?!?) och kläderna?? herrgud. men den sista locking sekvensen på slutet när då går ner på golvet, seriöst då kom tårarna.
kolla in detta :)

              

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja du Johanna det var tider de, ha, ha vilken show. Har du sett mitt you tube klipp då? De är inte att leka med det heller.

Kram mamma!

2009-04-28 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0