fredag

jepp nu var det klart, vi fick besked idag av lärarna om vilka som kom med i föreställningen och min koreografi som jag gjort kom inte med, men beas kom med som jag iaf är med så det var najs. känns som sagt trist när man lagt ner en massa tid och jobb men det visste vi ju från början tyvärr. det var jättemånga koreografier som inte kom med som var jättebra och som jag verkligen trott skulle komma med så det var lite konstigt men det kommer nog fler chanser, för det kommer baske mig inte bli sista gången jag tänker stå på scen!
å andra sidan gick det superb på baletten och det var läääänge sen sist, jag fick väl avreagera mig lite hehe. när vi gjorde pikè piruetter så fick jag en "bra johanna, det var fint" kommentar två gånger av våran balettlärare och det händer inte ofta, hon är så mycket bätre på att förklara för oss när vi gör något fel än rätt. Efter klassen kom  sanna en klasskompis fram till mig och berömde mina snurrar med så jag blev superglad. det händer verkligen inte ofta att jag blir nöjd eller får bra respons från någonting jag gör baletten eftersom det verkligen är min svaga sida så jag suuuger i mig allt postivt som jag gör :)

nu ska jag ta en liten städtur sen dusch och möte upp oline för vi ska dra till grönan på deras smyg premiär (vi har fått fribiljetter), ska bli mysigt i det fina vädret :) kanske en lite sockervadd ikväll så.
Njut av sommarvädret nu i helgen alla, soo long.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0