torsdag

Idag är det torsdag. Det betyder att det är fredag imorrn :) wihooo och älskling kommer, ännu mera wihooo :)
Så blir det fest också, gosh vad bra och jag får dricka för jag käkar inte pencillin längre :) Men däremot har jag åkt på värsta förkylningen!!! awhhh vad är det här. jag har inte varit sjuk på ett och ett halvt år och nu två gånger på två veckor, nu när jag verkligen vill gå upp på morgonen och åka till skolan! Idag orkade jag iaf vara med på danslektionerna, men det känns så jobbigt när kroppen jobbar emot en och man inte orkar ta ut allt som man vill, det är så otroligt frustrerande!
Hoppas det ger med sig till imorrn, för då ska jag nämligen på kundmöte på Lidingö hos en familj som jag eventuellt ska vara barnflicka hos. Ska bli intressant, säkert värsta snygga villan också :)
Nä nu ska jag gå och ta tag i diskberget som bara växer och växer på diskbänken. Var ju helt utmattad igår så det blir att tag i allt trist idag :/ buhhu. men som sagt fredag imorrn, och första lediga helgen sen jag flyttade upp hit :)


Kommentarer
Postat av: êmma

ah vad synd att du jobbar \: är uppe halv tio på kvällen tror jag...men vi får ses när du kommer hem om du får tid :) annars blir det nog en tur till sthlm framöver ^^

2008-09-12 @ 19:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0