tisdag

Så var det tisdag igen, galet vad tiden bara springer iväg. ska snart börja jobba..
helgen var så galet mysig. såå skönt att komma hem och träffa älskling och familjen som jag inte träffat på sex veckor.
Blev kräftskiva på lördagen med, kul och träffa lite folk. Vissa blev lite fullare än andra haha och vissa åt lite mer kräftor än andra haha Offe helt galen! Jag tror han smällde i sig 64 kräftor på ca två timmar, han slutade liksom inte förrän alla kräftor var slu! haha. söndag var att ligga och mysa i sängen till två och sen käk hos familjen.
Sista helgen i huset med för nästa gång jag kommer hem blir helgen då de ska flytta :( buhu, kommer sakna huset. Däremot ska vi ju få stans finaste lägenhet, "ni kommer vara en adelsfamilj"! som moa beskrev det.
så kanske man får ta över ledardansen i år också om vi kan pussla ihop helgerna. gaah känner mig lite terrified faktiskt. jimmica som var helt slut efter sin tredje gravididtet överlät detta storslagna uppdrag åt mig. Får se om det kommer bli ngt av det, skulle vara kul iaf, har ju fått lite ideer och tankar nu på balettackis.

Kommentarer
Postat av: emma

oj ska dom/ni flytta? vart blir det då?

hoppas vi hinner ses nästa gång du kommer hem :) förstår hektiskt schema ^^ vid jul kanske? ;)

2008-10-02 @ 22:45:15
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0