söndag.

gud vad jag är glad att det söndag! Så underbart skönt att bara sitta hemma här och slappa. Måste dock storstäda hela lgh snart men det tar väl inte så lång tid hoppas jag. Och när jag väl är klar med det ska jag åka och köpa en stor fet chipspåse och dega framför långrace av desperate housewifes :)

Fredagkvällen spenderades som sagt på thaibåten vid skanstull. Sååå mysigt ställe! såg ut precis som sånna båtar som finns i thailand och turkiet, med t.om en egen liten strand med palmer, go sommarkänslan! blev några öl med Maja, Oline och Becci. Urmysig kväll, I love youu guys!

   

Igår jobbade jag från elva till sex. Men det gick rätt fort ändå mot vad sånna monsterpass brukar göra. Det var mycket folk så det blev mycket stå i kassan och springa och forsla ut kläder från omklädningsrummen. Åkte direkt till becci sen. Vi käkade lite mat sen kom det folk för fest :) Jag som inte kan drick pga av pencillinet (grr) hade trevligt ändå. Det blev mkt folk till sist med oss gänget plus peder och per samt beccis kompisar från linköping. Riktigt härlig kväll trots att jag var den enda nyktra. När de drog till marie levou sen framåt ett tiden åkte jag hem. Men jag var så dödens trött ändå efter jobb passet så ag bara trillade i säng.

          

Kommentarer
Postat av: emma

söndagar är jävligt bra :) jag kommer upp 18e till sthlm men sent, så vi kanske kan ses när jag kommer hem istället? 25e? åker hem vid 18 tror jag o flyget landar runt 12-13... spännande. vi får höras :)

2008-09-08 @ 13:35:31
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0