söndag

Blev som sagt en mysdag på stan igår med inhandlande av nya vinterskor, spetströja och klänning. Mycket nöjd över mina inköp som bara gick på 700 kr. Och det kan behövas komma undan så billigt med tanke på min ekonomi den här hösten. Kanske ska förklara för alla som undrar att min utbildning bara är på halvtid och därför får jag inget studielån. Jag måste därför jobba eftermiddagar/helger för att få ihop hyra mm. Det är därför jag måste spendera mina eftermiddagar på lidingö med barnpassning och helger på kappahl. På detta får jag ihop precis så det går ihop sig med hyra, pendelkort, mat och lite annat. Så som sagt kommer jag ha en begränsad ekonmi detta året.
Efter en mysig fika drog vi en bio och det fick bli Patrik 1,5. Såååå galet bra. Vi tjöt och skrattade om vartannat. En mycket varm rekomendering av den filmen ni som har chans att se den. En rktig feel-good komedi.

Idag har jag varit värsta duktiga tjejen! städat hela lägenheten, tvättat, handlat mat till veckan, tagit en promenad och lagat mat + bakat paj haha. Jag känner mig som värsta tanten, men ibland är det bara sååå skönt att vara ledig :)
Blir film och pajätande strax och ikväll premiär av andra avenyn, känd i japan och mord i sinnet, kan inte bli en bättre söndagkväll!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0