onsdag

ursch vad veckorna bara flyger fram, nu är det snart helg igen.
är verkligen dålig på att uppdatera här, skulle verkligen vilja uppdatera åtminstonde en gång om dagen, men som mitt schema ser ut hinner jag inte det.
Jag har iaf börjat jobba som barnflicka nu på Lidingö. Funkar bra, jätte bra söta barn, gulliga föräldrar och såå fina områden :) Det enda trista kruxet är att det tar såå lång tid att ta sig från lidingö till kista, så fastän jag slutar vid sex är jag inte hemma förrän runt halv åtta. Låter helt galet men med lidingöbanan och två t-bane byten med tjugo min till kista från t-centralen gör sitt. Men snart flyttar jag till söder så då kommer det gå galant :) Så eftersom jag jobbar tre dagar där ute i veckan och så onsdagar på kappahl framöver så har jag inte mycket dator tid, det bir mest laga lunch till morgondagen och tv-slapp när jag kommer hem, orkar inte så mycket mer, kanske förståligt med tre timmar dans om dagen plus jobb på eftermiddagen!
Lyssnar på repris av p3 populär nu iaf, de snackar om 90-tals modet, helt galet vad man känner igen sig, alla hade verkligen samma kläder. Nu är det så himla indelat i fack, så mycket olika influenser och olika stilar. Då hade alla verkligen samma, överallt i hela sverige verkar det som. Kommer ni ihåg de svarta långkojlarna? Jag gör iaf och alla verkar ha sms:at in till radion och minns de gamla långkjolarna. Kul med nostalgi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0