tisdag

hur kul känns det att veta att hälften av alla mellan 20-27 år i sthlm står utanför bostadsmarknaden alltså bor inneboende eller i andra hand. känns betryggande när man själv sitter och letar lägenhet. Känns så fruktansvärt hopplöst.
blocket är ju bara att glömma, runt 50 som mailar under första timmen, hur stor chans är det då att de väljer en själv. awhh jag bilr galen. synd att man inte bor i london, där verkar det iaf vara hur lätt som helst och fixa bostad.
trött dag iaf, ingen energi nånstans, längtar stort till lovet nu nästa vecka, jag tror min kropp behöver en paus från all den här stressen :/
desperate housewifes snart iaf :) makes me happy.

Kommentarer
Postat av: matilda

hoppas att du hittar nåt boende! var bor du nu? hur länge?

det är ju rätt lätt att hitta nåt i london, men där bor ju alla packade som sillar och i andra hand. man skulle ju vilja ha nåt eget, så man själv stod som hyrestagare. jag håller tummarna för dig!

2008-10-21 @ 21:30:45
URL: http://morevictorious.blogg.se/
Postat av: Niclas

va negativ du är, jag blir ju nervös.

2008-10-21 @ 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0