temavecka.

Då var snart temaveckan klar redan. Sen är jag ledig tor, fre, lör, sön, inget jobb, ingen skola :) ohh jag är så glad.
Ledardansen i helgen gick faktiskt bra, de tyckte nog dansen var lite svår men det kommer nog sätta sig efter ett tag. Ska bli spännande och se hur de har klarat sig på genrepet om en månad :)

Igår hade vi modern imropvisation, komposition på temaveckan. Fick massa info om hur man ska göra solon och liknande så fick vi göra en liten bit själva som vi visade upp. Ursha blir redan stressad inför alla auditions i vår :/ jeanette berättade att första audtition redan är i jan till laban skola i London, det är inte underligt att man blir stressad.

Idag hade vi äntligen streeeeeet :) ma gaad vad kul det var, jag var såå pepp hela klassen. Galet svår koreografi fick vi, men det var häfigt att få något att bita i liksom. Man är så van vid alla enkla takter i danserna nu som i baletten och jazzen så kommer man dit och dansar street för första gången på två år och ska börja vänja kroppen vid alla möjliga konstiga räkningar hit och dit. Men shit vad jag måste ta en streetkurs i vår sen annars kommer det gå åt helvete med streeten på auditions sen.

Imorgon blir det studiebesök på operan. Ska bli spännande och se deras morgonklass, de är säkert såå sjukt duktiga.
Så kommer lilla mami imorrn också. Ska bli mysigt att ha henne här. Och nicke förstårs som kommer om några timmar :) Ska kolla på lägenheten imorgon eller tors med : jeey, håll tummarna!

Desperate ikväll! Jag blev så frustrerad sist när man fick se vad om händer i detta avsnitt, fem år har gått och massa har hänt. Gaby har bla fått barn och Susan är inte gift med Mike längre!! buhuu, jag blir så sur det ska ju va Susan och MIke!
soo long. 


                  

Kommentarer
Postat av: emma

så underbart o vara lite ledig :) håller tummarna för lägenheten!

shit jag blev helt chockad när jag såg programmet :P satt o gapade. susan o mike ska det ju va o gaby passar inte som nån morsa :S:S:S hur fick dom ens barn? hon kunde väll inte få barn? mååååååånga frågor hahaha ;)

ses vi till jul? ^^

2008-10-29 @ 11:51:31
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0