söndag

baaakis. trött. seg. regn. rusk. detta är en perfekt bakisslapp söndag. jag ska bara ligga här i soffan och dra hela dagen, med undantag för lite koreograferande som jag måste ta tag i.
gårdagen var jättefin, drog in till stan och gjorde lite dans på ackis på eftermiddagen. Mötte upp becci efter hennes jobb och gick hem och snackade lite skit, På kvällen kom the bruds maja, stina, oline, malin och hennes söta dejt :) Hade världens skönaste kväll med garv, dans och så lite stjärnor på is :) När klockan började närma sig ett drog vi in mot slussen, tänkte gå på dodgeball kväll på debaser, men när vi kom fram ringlade världens längsta kö utanför deb. kallt och blåsigt som det var orkade jag inte stå kvar och vänta ut kön för ca en timme där inne så maja jag och stina drog hem. höll på att frysa ihjäl på tunnelbanan när jag satt och väntade en halvtimma på min t-bana till kista. surt. däckade direkt i sängen när jag kom hem, men världens finaste kväll, love you I do my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0