måndag

måndag igen. har inte hunnit blogga i helgen, varit upptagen med att hälsa på familjen. alltid lika mysigt.
hjälpte till lite med flytten också och lite städ i huset. blev riktigt fint faktiskt nu nr de fått iordning det mesta. ska lägga upp lite bilder när jag kommer tillbaka till sthlm.
sitter på himla skittåget nu som är försenat en halvitmme plus att tåget imorse från vimmerby till lkpg var försenat med en halvtimme så jag missade det tåget jag egentilgen skulle åka till sthlm, nu blev det x2000 istället. tågtrafiken fungerar INTE som den ska, och med dessa ruskiga priser på tåg blir man ju galen när de inte ens kan vara i tid!!
helgen var supermysig iaf, hann med att träffa både nickes föräldrar mina och syster och mormor med :)
alltid lika underbart och träffa älskling med. kononhelg.
nästa helg ska jag jobba så det är väl kanske inte lika underbart men men så är livet. måste fixa klart dansen nu med i veckan och helgen. känner mig lite smått stressad.
hoppas jag är framme snart, skulle behöva koppla av och hinna käka lite framför sex and the city innan jag ska ut till lidingö och jobba sen.
men nu ska jag iaf läsa min superspännande braiga bok "låt den rätte komma in", som snart kommer ut på bio, yeej.
so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0