lördag morgon

trött men ganska utvilad sitter jag och njuter av att det är lördag morgon. ska in till stan i eftermiddag och göra lite dans tror jag. får se om det blir något bra. Min dator har ju tyvärr sten kraschat efter ett virus och de kommer behöva öppna upp hårddisken och radera allting som finns. troligtvis kan bilderna räddas men inte min musik. Jag bli gaaaalen! jag som precis sliter mitt hår här för att jag inte kan hitta någon musik till dansen på pappas dator som jag fått låna så länge och så får jag veta att jag kanske aldrig får tillbaka min musik. apa! Jag har verkligen problem med att hitta den sista låten i koreografin, ska vara en hårdrockslåt med lite beats i har jag tänkt. Kan heller inte ladda hem musik på denna dator för det är ngt fel på ytorrent och teknisk som jag är...not kan jag ju inte fixa sånt. så här sitter jag nu med min gamla skivsamling som jag ska gå igenom strax för lite inspiration. gaaah. Men en låt är iaf helt bestämt nu till ledardans koreografin och det blir denna smaskiga sköning. 
   

                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0