tisdag

Idag har varit en riktig lat dag. Fick ledigt från jobbet eftersom familjen skulle iväg, och lite lön på ledighet är ju aldrig fel.
satt kvar efter danslektionen idag och snackade lite om våra händelselösa liv hehe. Tur att vi alla i klassen har samma problem med pengar, jobb och stress. Pratade av oss lite om lärarna med, tur att det inte bara är jag som känner mig världelös efter vissa lektioner. Känns skönt att jag har så härlig klass, trivs verkligen. Kan ju inflika att jazzen gör våra liv haha Lovisa och jag mår iaf bättre av lite jazz efter en super tuff balettklass. snart är det shoow :) känns tråkigt att vi kanske bara får vara med två dagar nu istället för fyra, men å andra sidan behöver jag pengarna ifall jag måste jobba istället. Himla dilemma det där att man måste föredra att jobba istället för att vara med på föreställning.
Nä nu ska jag kolla sista satc avsnittet så jag äntligen kan kolla in filmen igen i helgen. Var tvungen att kolla in alla avsnitt innan jag ska njuta av filmen igen hehe. Har inte sett den sen bion i somras. Har även hört rykten att det ska bli en till film. Vet inte om de känns bra eller dåligt, jag tyckte det var alldeles perfekt avslut på både serien och filmen så en fortsättning kanske bara skulle förstöra det.

                                     


Kommentarer
Postat av: Marie

Det är väl fantatiskt att du trivs så bra i klassen, och bra att ha några att prata av sig med. Jag skulle verkligen vilja se er show, men knäppt när den är mitt i veckan. På Annsofies blogg står det om dig, för Sofia S frågade vem som gjorde ledardansen nu för tiden. holmbergarna.blogspot.com men jag tror att du måste registrera ett google konto för att själv skriva. Men gå in och kolla kan du ju göra. Puss o god natt!

/mamsen

2008-11-19 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0