onsdag

November is boring.
Jag bara längtar efter december och julmys och julkalender och julklappsshopping i julskyltade affärer.
Tur att vi iaf jobbar med vår koreografi till julshowen annars skulle man inte orka.
och mina söta barn förstårs, igår när jag var ute på Lidingö fick jag en inflyttningspresent från gullungarna. Awh I like them.
kanske blir ett helt oplanerad hembesök i helgen. Nicke kommer hit imorrn men så har han fått för sig att jag ska följa med honom hem på fre kväll istället för att vi stannar här. Det är tydligen ngn enduro tävling i v-by i helgen som han inte vill missa. Får se hur det blir, hade inte tänkt åka hem mer nu till sista helgen i november är väl inte så jättesugen egentligen med jag vill spendera tid med min pojkvän såklart. Får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

men du ska ju va med mig å gänget i helgen!???? =)

2008-11-12 @ 19:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0