måndag

skönt att vara hema så tidigt från jobbet idag. Familjen skulle på middag så jag fick smita hem vid halv sex istället för halv sju, det är ju alltid något. Ska kolla AVF nu, var ett tag sen jag hann hem så tidigt att jag kunde kolla på det. nice.
Tror att min micro här har gått sönder också, det är så sjukt, Har redan haft en micro som dog när jag bodde i kista. Vad är det med mig? Microdödaren nummer ett eller? Yes ser förretsetn att de är 100.000 final idag på AFV då är de bästa videorna, måste sita in en av mina favvosar någonsin från AFV. enjoy!
             

                              

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Johanna jag döööööööör, vi kommer aldrig kunna sluta se denna video.

2008-11-10 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0