Lördag

Nice med lördag, kollar på EMA nu, missade det i torsdags och jag brukar gilla att kolla på det varje år.
Nyss var det de tio bästa framträdanden genom året och min favvo med Justin från 2006 var med när han sjunger och dansar sexyback, my love och lovestoned.  I like. kommer ihåg när jag så det framträdandet för två år sen, känns som igår helt sjukt.
Igår var bra förresten, Vi var på inflyttningsfest på kungsholmen hos peders kompis jacob. Hade tänk blivit utgång men jag var trött och Oline råkade ut för en liten incident i tunnelbanan :/ Men det kanske blir ikväll istället. 
Tror jag ska dra iväg och försöka få mitt hår klippt sen i eftermiddag. Har en rabattkupong på ett ställe på centralen som är drop in så man får väl hoppas att de har en tid så man inte får sitta och vänta i timmar. Behöver verkligen klippa håret, är helt galet slitet och långt och odrägligt nu. 
Se ya later alligator! 



                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0