fredag

"Det är verkligen sant att skånska gör livet lite roligare"!

Citat från våran jazzlärare Lottie efter vår kära skånsktalande klasskamrat Sanna vräkt ur sig den bästa kommentaren

Lottie: Jag tror vi skippar tondye övningen idag i uppvärminingen, ni har nog fått er dos tondyer på baletten idag va?
klassen: jaa
Sanna: Ja, det bränner i rumpan redan! (på skånska!)

haha jag har verkligen bästa klassen! shit vad vi garvade på jazzlektionen idag, värsta flummiga. Alle som var supernervös redan inför föreställningen om tre veckor var svinkul.

Kollade på en av ettornas koreografi till föreställningen, såååå sjukt snygg! En kille i klassen som hade gjort, vi stod nästan med tårar i ögonen när vi kollade, jag vill meeeeeed va så duktig som dem, jag blir galen. Ska bli kul att se allas koreografier sen vecka femtio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0