förkyld

Nu har jag äntligen övervunnit min förkylning. Har legat i sängen nästan hela veckan. Jag hatar att vara förkyld, det värsta är när näsan bara rinner och rinner. Har varit med på dansen idag iaf. Shit vad det kändes i kroppen att jag inte dansat balett på två veckor. Jag var helt slut i musklerna efteråt.
Är så otroligt kul på jazzen nu när vi äntligen har börjat med koreografin till avslutningen i jul. Vi ska vara spindelvävsklädda clowner hehe. Jag älskar sånna koreografier där man får vara lite galen, ska bli kul!
Blir nog lite fest ikväll, antingen här eller hos ngn kompis till Peder som hade inflyttningsfest. Kul att göra någonting ialla fall än att bara höstdeppa som jag gjort ett tag nu i förkylningstider. Nice med helg liksom.

Kommentarer
Postat av: emma

höstdeppning är inge bra!!! se till o bli frisk nu :) spännande med avslutningen och clownerna, när är det den är? fast jag antar att om det är för allmänheten så är den kanske slutsåld?

krams!

2008-11-07 @ 16:59:53
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0