sool

soolen lyser och jag är ledig. somnade ute på gräsmattan förut när jag solade så nu är jag alldeles röd om benen, bra början till kreta johanna!
shirre imorrn kväll åker vi! ska bli såå skönt att åka iväg igen. tusan bara att det ska bli apfint väder hemma i helgen, 28 grader stod det på lördag. slår vad om att det blir varmare här än på kreta, skulle va så typiskt!
har inte börjat packa än, helt otroligt. Jag som brukar vara klar packad en vecka innan vi ska åka typ. Nu har jag inte ens lyft upp resväskan. Men det känns ju faktiskt som om jag nyss packat upp förra omgången, det är väl det.
Var ute och sprang imorse med, vilken pärs! Har inte sprungit på typ ett halvår och idag var det snorvarmt med! Höll på och dö typ så jobbigt det var. Men nu måste jag sätta igång så jag inte ligger på latsidan med springningen i sommar!
Nähä om man skulle sola lite till kanske :) Ibland är det skönt att vara ledig!
soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0