resfeber

snart snart snart åker jag!
väskan står halvt klarpackad, passet är framme, biljetterna är nedpackade och snart åker jag till boston :D
helt otroligt. bara en jobbardag sen åker jag upp till sthlm på lördag och hälsar på snyggingarna där och på måndag drar vi :)
emma och jag var och handlade lite prylar till familjen vi ska bo hos idag, kändes verkligen på riktigt då!
vi har värsta listan på affärer vi ska besöka, grejjer vi ska handla och mat som ska testas, frappuchinos på starbucks here we come!
strax är det so you think you can dance!


just det, igår åkte jag motorcykel för första gången i hela mitt liv. asfränt, jag var cool...inte. men det var kul! jag har en bra man, puss på det.
soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0