sthlm

lite uppdatering av sthlms helgen
åkte upp i torsdags. blev myskväll och fika på sirap som gör världens godaste american pancakes.
fredag hade jag shoppingdag, inhandlade bla nya jeans och en ny vårjacka. Kanon! träffade Oline efter hennes jobb och åkte hem till Hjorthagen och käkade lunch och kollade film. på kvällen blev det utgång. Var på ett asmysigt ställe som heter "Landet" vid Telefonplan. Var lite band där och spelade, mycket folk och litet ställe. Dansade järnet (roligt att man alltid bli överlycklig av Håkans "känn ingen sorg för mig göteborg" på fyllan).
På lördagn blev det mega lång frukost och en massa prat, kan behövas när man träffas så sällan som vi. På eftermiddagen fika på kulturhuset med Olines mamma och vännina. Maja och jag var supertrötta så på kvällen blev det lungn melodifestivalkväll.
söndag blev en shoppingsväng på söder, hittade en cool kjol som jag velat ha länge. en fika och promenad på kvällen runt hjorthagen för maja och mig. Kollade på läskiga hide and seek på kvällen.
igår följde jag med Maja till balettakademin för att kolla läget. Så himla duktiga dom är! shiiit vad sugen jag blev på att gå där nu! Blev helt galen när jag såg deras moderna lektion, har ju inte dansat på snart ett år.
Sen blev det att åka hem till linköping, gick till becca en sväng och sen balett på kvällen.
hemkommen nu till vimseby. god vad man längtar tillbaka. Orkar inte med den här tråkstan längre. Hoppas hoppas jag kommer in i linköping eller sthlm i höst så jag kan flytta.
Men nu är det iaf påsk snart och på fredag blir det väl utgång. Har inte varit ute här sen juldagen, är väl inte så pepp heller, harrys måste nog vara världens tråkgaste ställe, men vad gör man när det inte finns ngt annat? Kom på att jag måste jobba lördag morgon så jag kan inte dricka heller, hur kul är det?
glömde mina nycklar i sthlm också, braaaa johanna!! måste fixa det med.
nä nu ska jag ta tag i lite ansökningar till skolor :) jeeey.
soo long!


                                                                                                                                                                                                                                                        image94  image95               image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0