helg

då var det helg igen, och påsk. my god.
känns ju helt overkligt att det är påsk när det är snö ute. förra året åkte vi till turkiet på långfredagen. visserligen var påsken mkt senare men ändå. Vill ju bara ha vår, hur deprimerande är inte det här?
imorrn blir det lite party iaf, okej kanske inte för min del mit lilla snille hade ju glömt bort att jag skulle jobba klockan sju på lördag morgon. KUL! men men, var ju ett tag sen jag träffade maria och linda så det ska bli kul. följer väl med en sväng ner till harrys, får se om det är ngt folk annars går jag nog hem.
ikväll blir det lungt och skönt. saknar Nicke, tur att han kommer hem på söndag :) yeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0