hultan

ja som vanligt är jag sämst på uppladdning. Men bilder från Kreta och Hultan kommer strax. Som sagt haft mycket och göra. diret efter kreta var det jobb, jobb, jobb och sen direkt hultan såklart.
nu blir det jobb en vecka till sen midsommar och stockholm i två veckor :)

Men kreta var helt underbart, världens bästa semester tror jag. och hultan kan inte bli dåligt. Kanske inte det bästa festivalen men helt okej. tyckte det ändå var bra band, saknade kanske någon bra stor headline till, rage ägde ju men det hade varit kul med något mer storband. Linkin park var det väl ingen som saknade hoppas jag!? Svenska banden kan jag faktiskt inte klaga på, var så många bra att jag inte hann med och se alla. Bodde i husvagn i år för första gången. Kan säga att det var rirktigt riktigt skönt. Innnan har jag aldrig velat bo där för det har varit så långt bort från allt annat och så dött men i år när de flyttat campingen låg det ju precis vid alla tält. Stor nackdel bara att det blir sååååå långt till området. Den nya campingen var väl sådär, saknade den gamla men som sagt det passade ju i år eftersom vi bodde i husvagn och det blev närmare oss. Annars är det ju som vanligt med vädret, så himla trist med kyla och regn. Men det hade ju kunnat vara värre, ösregn konstant hade ju inte varit så kul.

Nu är nästa att se fram emot midsommar, hoppas älskling hinner bli frisk tills dess. Han ligger hemma i feber som alla andra efter hultan. Helt otroligt att jag klarat mig från feber två år i rad nu. Innan fick jag feber tre år i rad efter hultan.
som sagt, lite bilder kommer snart!
soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0