blogg

är ungefär sämst på att uppdatera bloggen, men har jobbat hela veckan och spenderat all tid hos nicke på hans sista semster vecka. urtråkigt med vädret denna vecka. blev bara solande en enda dag, i torsdags. kunde ha varit så mycket bättre på den biten. igår hade vi också den största oturen. var ute och paddlade med nickes familj och det var jättefint de två första timmarna. soligt blandat med moln men samtidigt varmt. men när vi stannat för fika och hade ca en halvtimmes paddling kvar så slår hela himlen om och det börjar regna, blåsa och åska! helt otroligt och då hade vi den sista jobbigaste biten på sjön kvar utan ström som hjälpte oss fram.  jag var helt slut i armarna oh helt dyngsur när vi kom fram. detta väder alltså man blir tokig!

I veckan har jag iaf fått reda på att jag äntligen kommit in på balettakademin. var helt galet nervös när jag skulle ringa, men det gick ju vägen. känns helt galet skönt att flytta iväg i höst. är lite trött på att bo hemma nu. 

 I veckan åker vi nog ut till stugan och sover några nätter. skulle väl bli lite finare väder iaf och då kan det vara skönt att spendera några dagar ute på landet. kommer ifrån väldigt tidigt från jobet nu med när vi inte har så mkt att göra. i torsdags var jag hemma vid ett och det är skönt.
soo long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0