work

urscha har ingen tid att skriva alls, jobbat varje dag nu i två veckor och när jag kommer hem så är det bara städa, fixa, träna som gäller. Ska bättra mig med bloggen snart, nästa vecka är jag iaf lite ledig
ska ha danslektion nummer två för gymnasie eleverna på gyro nästa vecka med. Tänkte att de skulle få prova på lite jazz och modernt. Undra hur det kommer gå med alla de där killarna?
Helgen kommer bli asbra, några av mina älsklingar från klassen kommer hit för lite tjugo års fest. kommer bli askul. Hoppas bara att Maja hinner repa sig till imorrn så hon orkar komma med :)
Nu ska jag gå och städa rummet innan jag ska slänga ihop två chokladkakor att ha med till jobbet imorrn. Min tur att ha med fredagsfikat så det är bara at slänga på sig förklädet och baka, jag som är så otroligt duktig på det! (tänkte fuska lite och köra med shake`n`bake) ;)
soo long!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så himla kul med lektionerna, hur går det? :)
Vi måste kolla boende snart med, nästa vecka kanske? iof är det väll ingen brådska med det men iaf :)

2008-01-25 @ 12:52:03
URL: http://naeturfrost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0