nytt år

Då var det 2008 då.
Helt sjukt att det gått ett helt år till, och om en vecka är jag tjugo
Tjugo bast! Inte ens tonåring längre, helt galet!

Var iaf en helt underbar nyår, var ute i Frödinge hos vänner och firade. Alla blev kalasfulla utom jag som helt plötsligt fick för mig att jag inte var vinsugen så det blev inte så mkt drickande.
Men jag hade apkul ändå, spenderade mesta av kvällen med gitarren hela gänget och sjöng eller spelade twister, såå himla kul. Madde och jag ägde lätt twister höll på hur länge som helst.
Tolvslaget var ju över på två sekunder sen och så var det nytt år. Helt sjukt.
Nyårsdagen var såklart bakisdag för hela slanten, låg och kollade på en massa filmer som jag somnade till varenda en.
Sen var det bara på att jobba igen, som vanligt. Men men behöver ju money så.
På lördag ska jag iaf ner till Kalmar en sväng :) träffa älsklingarna igen innan Maja åker tillbaka upp till stockholmo. Ska bli sjuukt kul :)
So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0