torsdag

Idag har varit en helt meningslös dag. Jag har inte gjort något vettigt alls förutom att äntligen har skickat in en av mina ansökningar till kävesta folkhögskola. Har bara ungefär tio till att fylla i. pust.
Annars har verkligen ingenting viktigt hänt. Bakat chokladbollar (god jag måste sluta med det här frossandet snart), läst massa, handlat ännu mera böcker på bokrean, läst lite till, suktat över en massa bilder på apsnygga mary-kate olsen som alltid och jag menar alltid har så snygga kläder (varför lyckas aldrig jag med det?) och sist men inte minst som alltid gråtit lite över ett avsnitt av grey´s anatomy (jag älskar kanal fem för att de just nu sänder de bästa grey´s avsnitten i repris).
Som sagt ingenting speciellt. Oh jag vill göra något specielt, som att åka till boston och shoppa sönder mig (var inne på forever21:s hemsida idag, goood de hade peeptoe boots för 130 spänn! kan man ju inte få för under 500 här i sverige)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0