torsdag

Nu är jag ÄNTLIGEN klar med mina julklappar! puh! eller jag har iofs mormors kvar men den tänkte jag köpa på söndag när vi ska på julmarknad på gröna lund. Hittade också ett par skor till slut. Men det var så himla typiskt för precis när jag bestämt mig för att köpa ett par skor som var lite dyrare som jag kollat på hela veckan så finns de inte i storlek 36 i hela sthlm, hur typiskt är inte det? så då fick jag börja om i mitt letande. Men jag hittade ett par tillslut som jag är nöjd med.
nästa vecka ska jag passa barn hela dagarna för två av barnen i en av mina två familjer har fått vattkoppor och eftersom jag redan haft det ska jag vara hos de hela dagarna nästa vecka mån,tis,ons så det blir lite extra klirr i kassan. Det var därför jag kunde unna mig ett par lite dyrare skor nu :)
Nu ska jag äta lite gott sen ska jag ut till lidingö och sitta och frysa i en ishall medan ett av mina andra barn som jag passar är på skridskoträning. Brr det blir att klä sig varmt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0