söndag

För första gången på ganska exakt två år nu så har jag åkt på feber. Jag hade nästa glömt bort hur pissigt jobbigt det är.
Har legat hela natten och pendlat mellan att frysa och svettas ihjäl. Det är verkligen inget roligt, Idag har det varit mycket bättre men jag måste nog pallra mig iväg till posten om en timme och sortera julkort. Hoppas jag repat mig ordentligt till imorgon för då ska jag köra post för första gången på fyra månader.
känns lite sådär att åka på det här just nu före jul, men jag lyckas tydligen alltid som sagt förr förra året på jullovet hade jag feber och förra julen var jag superförkyld. Hur lyckas jag?
Nu ska honey och jag göra tacos, har knappt orkat äta på ett dygn nu så jag ska väl försöka få i mig nåt. Julskinka ska vi fixa ikväll också :)
Så kom jag på igår att jag inte har något rum att julpynta nu när mamma och pappa har flyttat til lägenheten, så jag drog med allt mitt julpynt och plastgranen hit till Nickes lägenhet så ska jag fixa lite julmys här sen ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0