onsdag

Idag har jag varit ute på Lidingö hela dagen och passat mina sötbarn som forfarande har vattkoppor. Vi har myst med pepparkakor, film, lekplatslekande och massa annat najs. längtar till jag får min lägenhet på lidingö nu, ska bli så skötn att bo så nära jobbet. Helt otroligt tur jag har haft med denna lägenhet, har nog inte fattat det själv att jag fått tag i en första hands hyresrätt i sthlm på lidingö för 2300 i månaden, det är verkligen sjukligt tursamt. Men som sagt allt handlar om kontakter här, alla tre lägenheter jag haft har jag fått genom personer jag känner. Och för er so undrar så är det min underbara familj som jag är barnflicka på lidingö som har hjälpt mig med den. det är en nära vän till familjen som jobbar på ett stort företag som äger en massa fastigheter och just nu hade hon en ledig etta till mig :) helt underbart och väldigt sjukt att jag bara har hittat billigare lägenheter hela tiden, den första jag hade i kista gav jag 3600 i mån. Denna jag har nu på söder ger jag 3000 i mån för och nu denna för 2300! Är så tacksam!

Kollade på bonde söker fru förut, awhhhh så frustrerande guuud vad Peter har gjort fel val! Jag stööööör mig på Ville, kan man vara mer egocentrisk?? Nä shit vad han hade passat mer med Peter, han var så lugn och go! Nån annan än jag som också för övrigt stör ihjäl sig på Magnus, herregud allt snack hi och dit om att Linn var lite tjock och att hon nog kunde gå ner i vikt. såå oväntat att han valde den yngsta snyggaste tjejen till slut. Och herregud vad jag grät när Hanna valde Elias, såå söt han var när han blev så glad "tänk att du valde mig" shit så gulligt. :)

Och imorgon åker jag hem :) ska bli underbart att vara hemma och träffa familjen och nicke i två veckor. Annars är det alltid så stressigt när man bara är hemma över helgen. Så är det ju inte helt fel att det är julafton om en vecka heller, mys!


                                                  
     Avslutar med en bild från september när vi var på inflyttningsfest hos Olli och peder. länge sen :)


Kommentarer
Postat av: emma

men gud vad bra med lägenheten :D asbra ju, man får ta o gratulera :) fika efter jul? vore trevligt ^^ kraams!

2008-12-19 @ 01:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0