onsdag

Igår hade vi sista föreställningen på decembershowen. Gick riktigt bra den med, fastän vi nog tappat lite av vår energi sen i måndags. Men kul att uppträda som vanligt. Nu kommer man inte se klassen på en månad :/ känns lite sorligt, men ändå skönt att vila kroppen lite nu.
När föreställningen var slut drog jag till Becci på lite glöggmys. Hon och Jonatan hade varit och köpt en gran på dagen som de pyntat så fint. Så drack vi glögg och åt lussekatter och tog igen lite snack för några veckor som vi inte träffats på.

Idag fick jag helt ledigt, skulle ha jobbat eftermiddag på Lidingö men Axel var sjuk idag så hans mamma var hemma med honom och jag kunde stanna hemma :) Blev fika först med Oline, mycket snack att ta igen där med. Helt sjukt att vi träffas så sällan fastän vi numera bor i samma stad. Var på stan några timmar och skulle köpa julklappar. Hittade till Nicke och lite till Elina samt en jul och nyårs klänning till mig på gina tricot. Men fortfarande har jag några klappar kvar att införskaffa. Pappa är himla knepigt att hitta ngt till. Han lyckas ju alltid köpa allting han vill ha så man vet inte riktigt vad man ska hitta på. Sliter också mitt hår i frustration över att jag efter två dagars letande i hela sthlm ännu inte hittat ett par skor till jul. Jag vet precis vad jag vill ha för skor men så fort jag hittar ett par så är de aldeles för dyra! awhh ska dra en sväng på götgatan imorgon och se om det finns något.


                                                            

                                            

                                                             

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka fina kort. Känns sååå tråkigt att inte ha sett din show, är nog det första som vi inte har sett av allt ditt uppträdande. SNYFT!!

Ha det gott!!



Kram mamma!

2008-12-10 @ 21:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0