lördag

är nu äntligen hemma efter en lång dag på jobbet. skulle jobbat 12-16 men så tog jag en timme extra åt en jobbarkompis så jag slutade fem. Gick och köpte mina första julklappar sen efter jobbet, känns skönt. nu har jag snabbt duschat och käkat för jag ska iväg på inflyttningsfest hos malin.

igår hade vi lussespex i skolan. Det var ettorna som gjorde en parodishow på alla lärare, musiker och elever. Det roligaste måste ha varit de två pianisterna lenny och valdemar "voldemort" haha. så jävla klockrent alltihop, de är såå sjukt duktiga! och när de gjorde jazzLottie hehe "pliiiiieeeee" satt typ konstant och garvade i en timme så kul!

Blir och jobba hela dagen imorgon också! puh. kommer bli tungt med tankte på fest ikväll. Nä nu måste jag nog börja fixa till mig! fest är alltid bäst, vet bara inte vad jag ska ha på mig och vad jag ska dricka, systemet hann jag ju inte till idag :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0