28

lite bakis och seg idag kan man säga, men det var helt okej igår. mycket folk vilket iaofs kan göra mig lite stressad när det dyker upp massa folk som man inte träffat på länge, tyvärr har jag en tendens att nästa vlja springa och gömma mig istället. de är lätt att det bara blir en massa kallprat. men som tur är träffade jag en massa människor som jag blev jätteglad över att träffa, bla kusinerna igen.

kommer lite bilder från julafton nu när jag äntligen fixat med dem. annandagen snart när jag fått bilder.


                                          

                             

                            

                                      

                         

                             

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0