stockholm

livet rullar vidare i sthlm. Än så länge har mina förvntningar inbringats. Jag bara älskar den här staden, pulsen, människorna ja allt. Jag älskar att bara vandra ut från jobbet, komma ut på plattan och se alla dessa människor som trängs i solskenet tillsammans. Jobbet är också kul, roligare än mitt förra hemma i vimmet kan tilläggas. Kom gärna och hälsa på på kappahl på sergels torg om ni är i krokarna :) imorrn drar balettakademin igång på riktigt. ska bli så spännande och kul, har längtat efter dansen.

helgen var helt fantastiskt kul, var inflyttningsfest hos Oline och Peder med filmtema 90-tals film på schemat. Jag var trinity i matrix. efter några timmars festande i lägenheten drog vi vidare ut i stockholmsnatten till gula villan vid universitetet och dansade oss svettiga i den ljumma sensommarnatten. Galet bra dj med cool blandning av musik. bilder kommer senare.

i söndags var jag bakis kan jag lova samtidigt som fem timmars jobb väntade. Skapligt segt kan jag lova. men efter några huvudverkstabletter och kaffe hade den värsta baksmällan gett med sig och jobbet gick okej.

Nu sitter jag mest och längtar efter min pojkvän som kommer i helgen. ska bli skönt att ha honom här.
soo long.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas på att du haft en bra måndag? :)

2008-08-25 @ 16:30:19
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0