Stockholm i mitt hjärta

Nu är jag äntligen Stockholmare!
känns så otroligt bra.
Flyttade upp hela lasset till kista i söndags.
igår var det intervju på kappahl och ska börja provjobba på onsdag :)
idag fixar jag klart i lägenheten samtidigt som jag nervöst kollar höjdhoppsfinalen. jäklar det går inte bra för stefan just nu.
fan känns som hela os är en stor besvikelse. alla våra medaljhopp har varit en besvikelse hittils. cristian olsson som inte ens tävlar, kallur som trillar, mustafa som inte orkade, ara som blev av med guldet för en jävla domare skulle kunna fortsätta ett tag, och där var det slut för stefan. inte ens medalj, damn!

På lördag blir det iaf inflyttningsfest hos Oline och Peder, med tema film från 90-talet. ska bli så grymt kul :)
igår höll jag malin och becci på att komma på några bra figurer att vara. hittils har det varit lite torrt på inspiration men jag tror det blir tjejen i matrix för min del, hehe.
Nu ska jag nog förtsätta packa upp lite.
soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0