loppis

Denna vecka har jag bara gjort en massa loppis fynd. Så himla roligt.
först var mamma och jag ute i södra vi på en liten loppis och jag hittade jättesöta små tekoppar,
sen drog vi på loppis här hemma och jag hittade en massa gamla LP skivor, ska börja samla nu, och köpa en LP spelare såklart.
Idag var vi på ytterligare loppisjakt. Hittade äntligen ett soffbord som jag ska ha i nya lägenheten, köpte lite färg och målade om det svart med. Blev hur bra som helst! hittade en ny skiva med, med Blondie, najs!
Blir nog fler loppisar framöver, man kan hitta så härliga fynd.

Igår kväll var kusinerna här, Pelle var hemma från Gotland så det blev lite middag. Gurre var med såklart och Linus kom efter en stund. Stjärnkocken Pelle hade vinprovning med oss hela kvällen hehe, och Gurre körde sina interna musiktävlingar. Riktigt mysig kväll. I love min släkt.

Nu har jag bara fem jobbardagar kvar :) wihooo och antagligen har jag fått jobb på kappahl på sergels torg med! helt galet bra! De ringde i veckan och det lät nästan helt klart, så nu håller jag tummarna :)
soo long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0