valborg

imorgon är det valborg herregud!
shit vad tiden går fort, det var ju nyss 1 april?
helgen rusade iaf förbi, var hos Ida i linköping i lördags, har inte sett henne sen i december, för hon kom hem från en fyra månaders resa till afrika i veckan. herreguuud vad jag saknat henne. Hann även med en middag ute med Tildus som jag heller inte sett på år och dag. Var behövligt att prata av sig lite grann.
på söndag var det direkt hem, packa om och dra till örebro för dansaudition på kävesta folkhögskola.
själva provet var igår. Är jättesvårt att säga hur det gick, man är så koncentrerad så jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde för ngt och hur det gick. Var många i gruppen som var duktiga så det är jättesvårt att säga, är bara att vänta på intagningsbrevet nästa vecka. sen är det audition i lkpg på lördag också, jag som så gärna vill komma in där! awhh jag är så nervös. De som har två utgallringar på samma dag desutom, fy fan om man inte kommer vidare till andra delen det skulle suga sjuuukt mkt. Tur är väl att Majsi och jag har audition på samma dag. det är skönt med ngn man känner.

Men som sagt imorgon är det valborg. blir lungt i år med lite grillning hos jocke och majsan. de flesta ska upp och jobba med husrenovering på torsdag, och jag ska njuta av en ledig dag :)

börjar få lite resnerver snart med, tänk att det snart bara är tolv dagar kvar tills jag drar till det stora landet i väst. måste snart börja packa för guds skull, för nästa vecka blir det stressigt med jobb och danskurser i hultsfred igen. magaad, sen åker ja till sthlm redan på fredag tror jag. ska bli såååå gööött!
ikväll är det desutom desperate housewifes  yeahhh!, och klass 9A som krockar, det blir att kolla in det på webben, måste ju se hur det går för de duktiga niorna på johanneskolan i malmö, om ni missat den dokumentären har ni verkligen missat ngt, himla bra dokumentär serie.
so long.

Kommentarer
Postat av: emma

jag håller tummarna inför intagningsbrevet :D

2008-04-29 @ 22:21:01
URL: http://naeturfrost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0