Operatörslåst

Vill ha en ny mobil NU NU NU! Känns som om inte en enda männsika har ringt till mig på en vecka bara för att alla vet att min mobil är cp trasig och inga samtal går att få fram. BUHUU. Hade ju kollat ut precis den mobilen jag ville ha, hittat ett bra pris och skulle köpa, näää men då ska just Den mobilen vara en utgången modell. BAJS! Har letat som en galning efter den på internet men den finns bara i turkost kvar på alla sidor. Jag vill ju ha den rosa, den ROSA. Så är det bara, miss pink måste ju ha en rosa mobil.  Ja ja tänkte ta en tripp ner till stan imorrn efter jobbet och kolla expert och lite, kanske kanske det finns någon affär som har kvar den rosa modellen.

En vecka har flytit på igen, har varit borta några dagar. Drog ut till sommarstugan. Fick totalspunk på familjen och i Stort behov att få bo ensam några dagar. Var riktigt skönt faktiskt. Maddo var ute en sväng och hälsade på mig på tisdagen men annars spenderade jag tre dagar helt för mig själv. Det var välbehövligt kan jag lova.

Kom hem i fredags, skyndade mig att göra färdigt lite planering till danskursen som jag lovat att hålla i för Aktiv ungsoms nya ledare. Kände lite prestationsångest, skulle göra koreografi och pedagogik för de som ska ha rytmisk lek och 8-10 år. Var riktigt segt att hitta på, kändes verkligen som tusen år sen jag hade så små elever så det blev verkligen att gräva långt bak i minnet. Men det gick helt okej sen, jazzen på ledarnas nivå var såklart roligast. Älskar att göra jazzkoreografier :)

Fredagkvällen tillringade jag och Nicke hos Madoo och chrillan. Blev lite vindrickande och skitsnack, trevligt som vanligt, Vaknade konstigt nog med aphuvudvärk hos Nicke dagen efter, inte lika trevligt. Försökte verkligen komma ihåg om jag drack så många glas vin kvällen innan det var ingenting jag kom ihåg iaf. Pisskallt och brist på tändare när vi skulle gå hem var det enda jag kom ihåg.

Igårkväll blev det kräftskiva ute i Borghult hos Maddes föräldrar. Riktigt trevligt kväll med god mat, kräftor (såklart), Gitarrspelande och minnen när Maddo och jag drog fram vår gamla film från nian. Mohahah jag garvade verkligen ihjäl mig. Jag såg verkligen ut som jag vet inte vad? Hur tänkte jag? kan man verkligen fråga sig själv. Henke och jag lyckades iaf komma på världens bästa raggningsreplik, kan tänka mig att han kommer få napp nästa gång han använder den hahaha..tja.

Idag blire kalas för lilla mamsen, graaatz.
Nu ska jag iaf ut och hoppa lite studsmatta med min kära kusin.
tack och hej leverpastej
Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0