Roads

Nu vill jag ha en till tatuering, jag blir galen. Har väntat på att göra den så länge men nu finns det inga tider hos tatuerare :/ buhuu. Ska åka ner till black tatoo igen imorgon och kolla ifall Jari är där. Han gjorde ju min förra på ett kick så han borde väl ha tid att göra en ltien döskalle till mig med :)
Förresten har jag fått brunett mani, jag vill bli brunett igen. gahh. Nicole Richie är såå supersnygg nu för tiden, blir ju megasugen på mörkt hår igen.
Backyard babies senaste skiva "peolpe like us" går för övrigt på högvarv hemma hos mig. Den är bäst!


image21              image23                    image22´
Vill bli brunett igen!       Döskallen vill jag ha tatuerad nu!                    Men snygg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0